На мосту через Ташлицьку водойму-охолоджувач ЮУАЕС ведеться реконструкція зовнішнього освітлення

Вівторок, 9 Жовтень, 2018 - 16:30

На мосту через Ташлицьку водойму-охолоджувач Южно-Української АЕС ведеться масштабна реконструкція зовнішнього освітлення. Стартували роботи 3 жовтня і на сьогодні на об'єкті розпочали підготовку траншеї для прокладання живильної кабельної лінії. Таким чином, адміністрація ВП ЮУАЕС реалізує пропозицію працівників підприємства, що надійшла під час Колдоговірної конференції.

«Минулого року персонал АЕС вийшов з пропозицією розглянути можливість заміни на мосту старих ламп на світлодіодні, які дають більший потік світла та економічні в роботі, - коментує хід реконструкції головний інженер управління капітального будівництва (УКБ) ВП ЮУАЕС Сергій Луференко. - Усі жителі міста-супутника Южно-Української АЕС і півдня України знають, що в осінньо-зимовий період на мосту створюється складна обстановка, в умовах якої через щільні тумани та ожеледь ускладнюється пересування автотранспорту. Ми підійшли до цієї проблеми комплексно - обстежили стан справ, оглянули кабельні лінії, опори та спільно з турбінним цехом №2, електроцехом, УКБ і проектним відділом атомної станції склали техзавдання на проектування. Враховуючи, що міст здавався в експлуатацію більше 40 років тому, у нас вийшла велика комплексна робота. Сума проекту склала майже 300 тисяч гривень».

Реконструкцію зовнішнього освітлення моста через Ташлицьке водосховище виконує ремонтна бригада підприємства електричних мереж (ПЕМ) ПАТ «Атомсервіс». У перебігу робіт електромонтажники прокладуть майже 390 м нового силового (броньованого) кабелю та 650 м дроту, встановлять 38 світильників зі світлодіодними лампами. «Нові світлодіодні світильники стійкі до атмосферного впливу, перепадів напруги, мають високу енергоефективність, що дозволить знизити вартість енерговитрат, а також дають потужний світловий потік, що в умовах щільного туману в зимову пору року, полегшить пересування автотранспорту мостом, - інформує куратор проекту інженер технічного нагляду УКБ Олександр Івко. - Крім того, перехід на використання світлодіодних ламп - це світова тенденція. Вони мають ресурс понад 50 тисяч годин безперервної роботи, що еквівалентно 10-ти рокам служби. Ніяке інше джерело світла нам не дасть таких термінів і економічності. Після заміни ламп споживання електроенергії зовнішнім освітленням мосту знизиться більш ніж у 2 рази».

Головний інженер УКБ підкреслює також, що в планах підприємства провести обстеження стану панельних швів і дорожнього полотна мосту. «Ми плануємо також замінити асфальт на мосту, проте починати треба з його основи - обстежити ферми, конструкції, збірний залізобетон. Окрім цього, в перспективі буде реалізовано проект з заміни ділянки резервної тепломережі, прокладеної через міст від АЕС до міста».

Теги: